Masz pytanie?
Poniżej znajdziesz najczęściej zadawane pytania wraz z odpowiedziami. Jeśli nie znajdziesz odpowiedzi na swoje pytanie napisz lub zadzwoń.
FAQ - często zadawane pytania do adwokata
Głównym przedmiotem działalności Kancelarii są sprawy karne. W szczególności szeroko pojęte sprawy komunikacyjne (w wypadki i kolizje drogowe; prowadzenie pojazdów pod wpływem alkoholu lub środków odurzających; sprawy o odroczenie wykonania kary, przedterminowe warunkowe zwolnienie, dozór elektroniczny). Kancelaria zajmuje się również sprawami cywilnymi. W tym zakresie specjalizujemy się w dochodzeniu roszczeń odszkodowawczych, windykacji należności oraz w sprawach praw autorskich. Kancelaria nie zajmuje się sprawami rodzinnymi (rozwody, alimenty).
Nie. W obecnych czasach Kancelaria oferuje spotkanie online (zoom, skype, whatsapp). Jest to obecnie preferowany sposób kontaktu. Wszelkie niezbędne dokumenty można przesłać w formie elektronicznej (skan). Umowę z Kancelarią można podpisać zdalnie – wysyłając podpisane dokumenty na adres Kancelarii. Jest to zaoszczędzenie czasu i pieniędzy dla obu stron.
Ze względu na charakter pracy adwokata, często przebywa on poza siedzibą Kancelarii. Dlatego najlepiej jest wcześniej zadzwonić i umówić się na konkretny termin. Jest też możliwość (na życzenie ) przyjazdu do Klienta (do domu lub inny wskazany adres)
Wszystko zależy od konkretnej sprawy. Przy wycenie usługi brany jest pod uwagę w szczególności przewidywany nakład pracy oraz stopień skomplikowania sprawy. Do ustalonej kwoty wynagrodzenia doliczany jest podatek od towarów i usług (VAT). Dla jasności Klient zawsze otrzymuje informację o kwocie brutto (już z wliczonym podatkiem VAT).
Tak. Nie musisz zlecać całej sprawy. Możesz przykładowo zlecić jedynie sporządzenie apelacji lub zażalenia. Nadto Kancelaria dysponuje gotowymi wzorami pism oraz wniosków. Znajdziesz je tutaj.
Kancelaria prowadzi sprawy klientów z całej Polski. Siedziba kancelarii w żaden sposób nie ogranicza zasięgu działania Kancelarii i możliwości udzielania Państwu pomocy prawnej. Obecnie większość spraw można załatwić zdalnie, a bieżącą pomoc prawną (oczywiście w graniach prawa i technicznych możliwości) można świadczyć przez internet.
Cały proces obsługi prawnej Klienta (przesyłane dokumenty, wszelka przesyłana dokumentacja, wszelkie przekazane informacje) są objęte tajemnicą adwokacką. Klienci Kancelarii mogą liczyć na pełną dyskrecję i zaufanie.
Tak. Jest to preferowany obecnie sposób kontaktu. Kancelaria oferuje spotkanie online (zoom, skype, whatsapp). Wszelkie niezbędne dokumenty można przesłać w formie elektronicznej (skan). Umowę z Kancelarią można podpisać zdalnie – wysyłając podpisane dokumenty na adres Kancelarii. Jest to zaoszczędzenie czasu i pieniędzy dla obu stron.